#1: Brand Foundation
Het fundament van je merk moet staan als een huis. Alleen op die manier kun je je (reclame)boodschap optimaal communiceren en haal je het meeste resultaat uit je campagne.
In dit onderdeel bepalen we waar jouw bedrijf voor staat. Aan de hand van zelf ontwikkelde tools – waaronder vragenlijsten, een brand foundation workshop en het kiezen van de 4 unieke kernwaarden van je bedrijf – leggen we samen de basis.
#2: Brand identity
Aan de hand van het fundament van je merk, werken we de brand identity uit. Een van de kernwaarden van je bedrijf is bijvoorbeeld duurzaamheid en dat wil je overbrengen naar je ideale klant. Van het logodesign tot de volledige communicatiestijl: wij zorgen ervoor dat jouw hele identiteit – bijvoorbeeld duurzaamheid – wordt uitgestraald in al je communicatieuitingen. Zodat je ideale klant zich kan (en wil) identificeren met jouw merk.
Staan bepaalde delen van jouw merk wel al sterk in hun schoenen? Dan kijken we kritisch naar wat er staat en wat er nog verbeterd kan worden. Zodat jouw merk verder professionaliseert.
#3: Brand activation
Tijd om de spotlights voor je merk op te zoeken. Want de reden waarom je een creatief reclamebureau zocht is omdat je je merk in de etalage wilt zetten. Het enige verschil? Je doet het nu met een messcherpe positionering en ijzersterk merk, waardoor je communicatieboodschap wél de juiste snaar raakt.
Doordat jij precies weet waar je voor staat, wat jouw merk drijft en nu je je ideale klant in het vizier hebt, vuren we de reclameboodschap af op de juiste personen. Afhankelijk van jouw doel en doelgroep, kunnen onze specialisten je merk activeren met de volgende middelen:
- Betaald verkeer (Advertenties in Google en op Social Media)
- Organisch verkeer (SEO in Google en andere zoekmachines)
- Beheer van sociale media
- Online optimalisatie