Utilus. We Bring Clarity.

Business critical IT Solutions

Hoe maak je complexe materie toegankelijk voor bestaande en nieuwe klanten? Die vraag stond centraal tijdens de kennismaking tussen Utilus en Commandos. Utilus business IT solutions ontwikkelt software voor bedrijven als Dura Vermeer en De Nederlandse Loterij. Tijdens de ontwikkeling van de brand foundation bepaalden we wat de nieuwe unieke kernwaarden zijn van Utilus. Daarnaast bepaalden we de basis positionering en wie we zien als primaire en secundaire doelgroepen. Dit leidde tot het grote idee achter het merk: "We bring clarity."
  • Brand foundation
  • Brand identity
  • Development
  • Photography
Utilus Logo
Utilus visuals

Het design van het logo/beeldmerk ligt volledig in lijn met kernwaarden van Utilus.
Authentic – Iedere kristal is uniek qua vorm en opbouw. Kristallen zijn te slijpen in een gewenste vorm.
Visual – Kristal heeft een natuurlijke schoonheid en herkenbaar voor iedereen.
Simple – Eenvoudig in vorm en kleur. Helderheid is een belangrijke eigenschap.
Constructive – Door de jaren heen wordt een kristal zorgvuldig opgebouwd tot de uiteindelijke vorm.

Utilus Website Mobile
Utilus web landscape
Utilus Vacancy
Utilus circle
Next project