Creative Minds.


Kiezen voor een creatief bureau vergt een goede voorbereiding. Wij vroegen onze klanten waarom ze graag met ons werken. De meeste klanten werken graag met ons omdat we "gaan tot het gaatje om het goed te krijgen en niet genoegen nemen met mindere kwaliteit". Andere vinden het fijn dat we altijd binnen het budget werken. Gelukkig kiezen de meeste klanten ons vanwege onze technische-, design-, en strategische expertise. Het feit dat we altijd met u op zoek gaan naar rendementsverbetering na uw investering.


Als wij met en voor u mogen werken, starten we altijd met een gedegen inventarisatie. Wat is het echte probleem? Hoe staat uw merk er nu voor in de markt? Waar ziet u kansen en vooral ook: wat zijn uw eigen ideeën? Vaak hebben wij al nagedacht voordat wij met u aan tafel gaan. Onze eerste gedachten krijgt u direct te horen. Dit willen wij graag voor u betekenen.


Het hangt er helemaal van af of wij met u een complex technisch vraagstuk op moeten lossen, uw salesstrategie opnieuw moeten vormgeven of letterlijk werk moeten maken van vormgeving. Onze werkwijze is bij ieder project tailor made. Echter, er is wel een basis van waaruit we werken. Zo ontvangt u altijd een debriefing op uw vraag. Vervolgens ontvangt u na het offertetraject een uitgebreide planning. Na akkoord starten wij de werkzaamheden en wordt u tijdens het project op de hoogte gehouden van de afgeronde werkzaamheden. Het kan natuurlijk zijn dat we tijdens de bouw of ontwikkeling van het project nieuwe kansen zien of toch de koers willen wijzigen. Dat maakt ieder creatief proces uniek. Vanzelfsprekend bespreken we eventuele wijzigingen vooraf en bent u degene die wel of niet akkoord gaat met deze voorgestelde wijzigingen.



Veel nieuwe klanten ontmoeten we doordat we aan hen worden voorgesteld door onze eigen klanten. Natuurlijk zijn wij blij dat onze klanten kennelijk zo tevreden zijn dat zij ons voorstellen aan derden. Echter, dit komt niet alleen doordat we altijd doen wat onze klanten willen. Integendeel zelfs. Vaak zoeken we de confrontatie op met onze klanten. Niet omdat dat altijd moet, maar wel als we vinden dat u er nog niet goed genoeg over na heeft gedacht. We willen winnen en we vertellen ook dat wij u helpen om een beter rendement te halen. Het uitgangspunt is nooit de campagne zelf, maar wel uw eigen doelstellingen. Zijn deze haalbaar? Is uw team goed geïnformeerd aan welke veranderingen en/of acties we werken? Kunnen we samen het verschil maken en het anders doen dan dat u gewend bent? Mogen we u tot het uiterste drijven om binnen de lijnen te kleuren, maar dan wel zo netjes dat het zelfde werk beter rendeert? Dan weet u dat u bij ons aan het juiste adres bent.