Lot & De Walvis Horeca concept

 

Vraag: Nieuw leven inblazen (bestaande)horeca gelegenheid. ‘Vergeten’ havengebied van Leiden onder de aandacht brengen.
 

Oplossing:
• door middel van onconventioneel concept aantrekken jonge doelgroep
• creatie storytelling ter versterking concept ‘Lot & de Walvis’
• creatie moodboards voor nieuwe inrichting restaurant
• design logo, website en offline communicatie aansluitend op kosmopolitisch imago
• samenwerking PR bureau t.b.v. aantrekken recensenten en lokale media
• organisatie openingsfestival voor ambassadeurs van belangrijke doelgroepen
 

Resultaat: Best presterende vestiging van De Horeca Groep Leiden. Groot aantal
nieuwe klanten uiteenlopende doelgroepen. Groei aantal horeca vestigingen door
nieuwe interesse havengebied.
 

strategy, concept, branding, art direction, design, development

Bekijk de website



 

 

Lot & de Walvis

Naar het overzichtOverzicht van deze klant

Gerelateerde projecten